1398/08/18

برگزاری نشست مدیران امور مشتریان شرکت های گروه سایپا در شركت زامیاد

نشست راهبردی مدیران امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با هدف بررسی راهکارها و اقدامات اجرایی به منظور ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان با محوریت شرکت زامیاد برگزار شد.


به گزارش ارتباطات و امور بین الملل، حمیدرضا خاکی رئیس مرکز امور مشتریان گروه سایپا در ششمین نشست هماهنگی رسیدگی به شکایات مشتریان با اشاره به رویکرد این گروه در قبال مشتریان اظهار داشت: رسیدگی مناسب به درخواست ها و شکایت مشتریان همواره مورد تاکید مهندس سلیمانی مدیرعامل گروه سایپا است و همه همکاران بايد در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان گروه سایپا تلاش كنند. وی با تاکید بر اینکه زمان رسیدگی به پرونده ها باید روند کاهشی به خود بگیرد افزود: یکی از شاخصه های مهم و استراتژیک در حوزه مشتری مداری، زمان رسیدگی به آن ها می باشد که باید در اولویت های کاری همکاران قرار گیرد؛ چرا که رضایتمندی مشتریان در رسیدگی به پرونده ها می تواند علاوه بر جلب اعتماد مشتریان، موفقیت تجاری و پیشرفت سازمان‌ها را در پی داشته باشد. خاکی تصریح کرد: شرایط تحریم و تامین قطعات یکی از چالش های مهم در حوزه تولید و خدمات پس از فروش است، اما با ارتباط و تعامل سازنده ای که با تامین کنندگان و تولید کنندگان در مجموعه گروه سایپا صورت گرفته است می توان امید داشت همزمان با ارتقاء تولید، سطح رضایت مشتریان از نحوه خدمات رسانی افزایش یابد. رئیس مرکز امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا با اشاره به لزوم افزايش شتاب روند اقدامات اصلاحی افزود: در جلسات بعدی نشست، کلیه شرکت های گروه خودروسازی سایپا موظف به ارائه برنامه های کوتاه مدت و میان مدت خود در حوزه مشتری مداری هستند، به طوری که میزان رضایتمندی از نحوه عملکردی شرکت ها بعد از پایش باید رشد 10 الی 15 درصدي را نشان دهد. شایان ذکر است، در نشست راهبری مدیران امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا ضمن ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته درخصوص پاسخگویی و تکریم مشتریان توسط شرکت های گروه خودروسازی سایپا، نقاط قابل بهبود و اصلاحی مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. گفتنی است، مدرن سازی و یکپارچه سازی سیستم خدمات رسانی در بین شرکت های گروه عامل مهمی در پیشرفت، توسعه و جلوگیری از هدر رفت سرمایه و همچنین موجب افزایش رضایتمندی مشتریان، رونق، طراوت اقتصادی همراه با رضایتمندی مشتری در خدمات پس از فروش می شود.

ارسال نظر


نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باخبر باشد منتشر نمی شود
نظرات حاوی توهین یا هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی شود.