فلسفه وجودي شركت زامياد

تامين نيازهاي ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در داخل و خارج از كشور از طريق توليد و عرضه خودروهاي تجاري ومحصولات داراي پلت فرم مشترك با كيفيت برتر و فناوري روز دنيا در سازماني خلاق و نوآور.

    چشم انداز شركت زامياد

خودروساز تجاري محصولات سبك (حداقل 38درصد سهم بازار) و سنگين (حداقل15 درصد سهم بازار) در ايران كه با شناسايي فرصت هاي بازار، نيازهاي حال و آينده مشتريان را برآورده كرده و با استفاده از طراحي و نوآوري در محصولات با كيفيت، ارائه خدمات حرفه‌اي فروش و پس از فروش، ‌همكاري‌هاي راهبردي‌، نيروي انساني كارآمد و فرايندهاي رقابتي، جايگاه خود را در منطقه ارتقاء داده و ايجاد سود پايدار براي سهام‌داران مي‌نمايد.‌

    ارزش هاي محوري شركت زامياد براي رسيدن به چشم انداز

1. نيروي انساني حرفه‌اي و رقابتي
توسعه فرهنگ شايسته سالاري بر اساس ارزيابي عملكرد، افزايش بهره‌وري بر اساس تيم‌محوري و پرورش استعدادها
2. تحكيم اعتماد سهام‌داران
آينده محوري، رشد پايدار، سبد محصول رقابتي، چابكي سازمان
3. شراكت هاي برد-برد
توسعه روابط سودمند متقابل با شركاء و زنجيره تامين مبتني بر اطمينان‌سازي و تقويت ارزش‌هاي پايدار
4. رضايت مشتري
خدمات پس از فروش مشتري محور، كيفيت كالا و رابطه حرفه‌اي با مشتريان، ‌دسترسي آسان به كالا
5. سود محوري
كاهش ضايعات، كاهش قيمت تمام‌شده و ايجاد ارزش افزوده
6. بازار محوري
فرصت آفريني ، بازار شناسي و صادرات به بازارهاي هدف
7. خلاقيت و نوآوري در محصول و فرايند‌هاي توليد ناب
بهبود مستمر در كالا، فرآيندها و تكنولوژي توليد
8. مسئوليت پذيري اجتماعي
ثروت آفريني همراه با اشتغال زايي و احترام به محيط زيست

    خط ومشی سیستم مدیریت یکپارچه